Szélvédő javítás részletesen - Star Break Repair - Csillag Törés Javítás
Most tovább megyünk a csillagtörés javításra. Erre a részre különböző hidakat fogunk használni, ez a b300 hidunk, szintén használni fogom még ezen a bemutatón a csúszó kalapácsot a szondához. Tehát megvizsgálom a törést, ellenőrzöm a nedvességet akárcsak a bikaszemnél. Megbizonyosodva arról, hogy egyik láb sem mozog, ahogyan szondázom. Majd a hegyével kiásom a gödör területét. Ezt a fúrót fogom használni, hogy megbizonyosodjak arról, hogy kiszedem az összes laza darabot, majd áttörlöm az acélgyapot szivaccsal, hogy eltávolítson minden itt előforduló hidraulikus bevonatot. Most ismét használnom kell a fúrót a por eltávolításához, ami visszatérhet a gödör területére, de így tiszta javításod lesz. A b300-as híd nagyjából ugyanaz a platform, mint ab250, de itt szivattyút használok a tapadáshoz és nem a billenőkart, de a beállítás azonos. Ez egy beállító csavar a közepén, amivel ellehet forgatni a hidat. Ha nem áll be tökéletesen, mozgathatod anélkül, hogy levennéd a tetejét. Ez most megmutatom neked. Beállítom a beállításom középső részébe és meghúzom, majd elég közel viszem az injektoromat ahhoz a ponthoz, ahol át kellett mennem, ezt biztonságosan lenyomva tartom.
Ezt pumpálni fogom, amíg a piros vonal el nem tűnik, most már tudod, hogy a híd biztonságosan rögzítve van. Most használni fogom a központosító eszközt és megmutatom neked a b300-ban és a b150-ben és a b300-ban is elérhető beállításokat. Tehát a központosító eszközt fogom használni. Tegyük fel, hogy nem állítom be megfelelően ezt. Kissé meglazíthatod és körbe mozgathatod az anyát. Most már tudod, hogy teljesen túl vagy a becsapódási ponton. Ezen a hídon felállítva megegyezik a b250-el, ezért, ha rögzíteni szeretnéd, először csavard le az injektortestet, amíg az hozzá nem ér az üveghez, majd adj hozzá egy fél fordulatot, ha rögzíteni szeretnéd a hátsó lábakat. Csavarj rajta négy fél fordulatot. Egy, kettő, három, négy, egy, kettő, három, négy és újból. Ez elég közel visz ebből a szögből ahhoz a szöghöz és ehhez a szöghöz, mert azt szeretnéd, hogy a híd a lehető leglaposabb legyen az üveghez képest, hogy megszüntesse a szivárgást.
Most előveszem az üveges ellenőrző tükrömet. Befogom helyezni az üveg belsejébe, hogy lássam, mit csinálok. Ezúttal egy másik szöget fogok használni, nem pedig a palackot. Nem tudom eléggé hangsúlyozni, hogy ez a gyanta a lehető legmélyebbre kerüljön az injektor testébe. Adagold ki a gyantát. Ez a rugós befecskendező, amit fel kell húzni, fordítsd jobbra és a dugattyú visszahúzódik. Fogd meg a hengert, addig csavard, amíg meg nem áll. Most pont ott van. Majd az első nyomás ciklust úgy fogod elindítani, hogy felemeled és jobbra fordítod. Mindig fordíts jobbra, hogy belépjen a friss első nyomási ciklusba, és adj hozzá egy kis hüvelykujj nyomást és hagyd állni 5 percre. OK. Most már letelt az 5 perc az első nyomási ciklusunk.
Ez után tovább haladok és elindítom az első vákuum ciklust a csövet tartva, felemelem és jobbra fordítom és beteszem a vákuum ciklusba és most állni hagyom 30 másodpercig. Nos ez a vákuum ciklus 30 másodpercig, most tovább szeretnék menni egyes dolgokon, mint az üveg hőmérséklete, amit említettem korábban. Az ideális hőmérséklet érték a javítás elvégzéséhez 70 és 100 Fahrenheight-fok között van, ami 37°C. Tehát próbáld meg a befecskendezni kívánt gyanta hőmérsékletét a tényleges üveghőmérséklet 10 fokán belül tartani, bármilyen legyen is az üveg. Az infravörös hőmérő jó képet ad arról, hogy pontosan mi a hőmérséklet és emlékszel, ha túl forró az érintéshez, akkor túl forró ahhoz is, hogy javítsd. Szóval ezt megemlítve, ha túl forró az érintéshez, hogyan fogod lehűteni a szélvédőt? Most pár különböző módszert fogunk használni, a legkönnyebb módszer, amit tehetünk, hogy lehúzod az ablakokat, hogy az árnyékba kerüljön.
Engedj egy kis levegőt keresztül a szélvédőn, ami drámaian lehűti. Távolítsd el a közvetlen napfénytől soha ne akard közvetlen napfényben javítani és boltba helyezni. Mindig előnyben részesített, ha van boltod, vagy valamilyen fedett hely, ahol eltudod végezni a javítást. Tehát a szélvédőt lehűtve kinyitod az ajtókat és az ablakokat. A váltóáramot a leolvasztó szellőzőnyílásokon is átvezetheted, ha szeretnéd. De mi szeretnénk emlékeztetni rá, hogy az üveg nem szereti a gyors hőmérsékletváltozásokat, ezért érdemes bekapcsolni a fűtési beállítást a váltóáramban. Ha meleg van kint a mérsékelt hőmérsékletre akkor lassan változtasd hidegebb hőmérsékletre, amikor használod a leolvasztót.
Most beszéljünk az üveg melegítéséről. Mondjuk azt, hogy hideg van és emlékezzünk, hogy az ideális hőmérsékleti tartomány a javításhoz 70 és 100°C és a szélvédőd történetesen 50°C-os. Mondjuk, hogyan melegítenéd azt?
A legjobb módja a melegítésnek, valamilyen hajszárító segítségével. A normál hajszárító nagyon -nagyon jól működik, hogy felmelegítsük az üveget és most megmutatom. Körkörösen a törés és a becsapódási pont körül, de ne csak erre a területre koncentrálj, ahol dolgozol, hanem a körülötte lévőt is szárítsd a hajszárítóval. Nem javaslom használni a hőlégfúvót, mert az túl meleg.
A hajszárító nagyon – nagyon jó ehhez a folyamathoz, hogy felmelegítsd a szélvédőt. Ha nincs elérhető hajszárító, akkor használhatod a nedvesség párologtatót. Tehát körkörösen körbe és ellenőrizd a hőmérsékletet időről időre, szintén használhatod a jégolvasztót az autón a felmelegítésre, de ez a legkevésbé hatékony módja, mert a jégolvasztó a belsejében van és át kell és át kell mennie a belső lámpán keresztül a pvb-n és a külső üvegbe, amelyen dolgozunk. Szóval a legjobb módja kívülről vagy mind a két oldalról, ha lehetséges, használva a jégolvasztót és a hajszárítót. Most felmelegítem ezt a hajszárítót használva. Demonstrációs célból addig folytathatod, amíg el nem éred a megfelelő üzemi hőmérsékletet. Most már nagyon – nagyon figyelmesnek kell lenned.
Ne melegítsd túl az üveget, mert ha ezt teszed, valami történhet, valójában a csillagtörésen lévő lábak, egy láb vagy repedés ténylegesen kitágulhat és az üveg kitágulásával leáll, és nem engedi, hogy a gyanta befollyon a törésbe. Tehát ne melegítsd túl vagy használj túl sok meleget. A meleg lehet a barátod vagy lehet az ellenséged!
A túlmelegítés az ellenséged, mert új leválást, delaminációt okozhat. A virágzó hatás a százszorszép hatás mindkét dolog ugyanaz. Amit lábbal csillagtörésnél vagy repedésnél bezár, nem engedi, hogy a gyanta bejusson oda, ahol kell. Szóval a hőség lehet a barátod vagy lehet az ellenséged. Légy óvatos a meleg és a hideg használatával, de ez nem úgy van, hogy az optimális hőmérséklet 70-100°C legyen. Ok. Most már eltelt a 30 másodperc. Visszatérek a 2. nyomási ciklushoz a csillagtörésben, amit betettem a nyomási ciklusba és amit használni fogok egy kis hüvelykujj nyomás. Megnézem a tükrömet minden különböző szögből, hogy megbizonyosodjak arról, hogy folyik.
És igen, folyik. Ezen a ponton úgy tűnik, mintha ez a csillagtörés jelenleg megtelt volna, de minden esetre végig megyek a többi ciklusomon. Tehát a 2. nyomási ciklusomban vagyok, ami közel 2 perc hosszúságú, majd ezt követjük egy újabb vákuumciklussal, majd a 3. nyomási ciklusban fejezzük be. Ok! Most, úgy fogom elindítani a vákuum ciklusomat, hogy felemelem és elforgatom az óramutató járásával megegyező irányba jobbra és hagyom a vákuumot 30 másodpercig. Tehát, ha ezen a ponton gondod volt a lábtöméssel, akkor szondázhatsz, úgy is, ahogyan korábban mondtam. Lehet szondázni nyomásban és vákuumban, ez nem számít. Most fogom elindítani a 3. nyomási ciklusomat két percig egy kis hüvelykujj nyomás, amíg figyelem a tükröm és megbizonyosodok róla, hogy a törés megtelt. Nem látok semmilyen változást a másodikhoz képest, de megmutatom, hogy ez tölt, minden esetre adj hozzá még egy kis hüvelyknyivel a hajlításhoz. Meghajlítom az üveget a szondámmal körbe arra az esetre, ha szükségem lenne a gyantára, hogy egy kicsit jobban kifollyon, ha nem folyik.
Látom, hogy folyik, a lábak telve vannak. Amit én figyelek az a fekete, zöld vagy fényes jelezve, hogy a törésben levegő maradt. Mindig vedd észre a feketét, zöldet vagy fényeset, ha látod ezt a törésen, akkor tudod, hogy a levegő még mindig ott van. Mennyi ciklust lehet csinálni addig, amíg a levegőt teljesen el nem távolítod a törésből a megfelelő javítás elvégzéséhez. Nos ez benne van a nyomásciklusban. Most előveszem a kikeményítő fülemet, a gödörgyantámat és készülök a híd eltávolítására, közvetlenül felviszek egy csepp gödörgyantát a gödör alatti törés alá, óvatosan helyezze a fület a helyére. Majd megköt és ezzel mi szintén megtudjuk csinálni a b250-et is, megtudod lazítani ezt, ha szeretnéd és valójában letudod tekerni az üvegről vagy az ütközési pontról, hogy ellenőrizd a javítást, hogy megbizonyosodj, nincs olyan fekete az injektor alatt, amit nem láttál, ha megtörtént, hogy látod, egyszerűen csavard vissza a törés alatt és húzd meg újra és folytasd tovább több nyomási és vákuum ciklussal, ha szükséges, anélkül, hogy az injektort meg kellene tölteni gyantával.
Ez jól néz kiszóval most lebontom ezt a hidat és a b300-zal úgy csinálom, hogy ezt a 2. fület itt összenyomom az ujjammal és rögtön leválik az üvegről. Most előveszem a gödörgyantámat 1 csepp közvetlenül az ütközési pont alatt és ha te túl sokat használsz, kaparj egy jó ideig, így csak annyi kell, hogy kitöltse azt a gödröt, ennyi amire szükséged van. Ha észrevetted nem nyomom a hüvelyk ujjammal vagy ujjal ezen a kikeményítő fülön. Most felteszem a törésre az Elit lámpámat, biztosítom azt, leteszem és bekapcsolom és hagyom pár percig keményedni. Most már vége a keményedésnek. Lekapcsolom a villanyt. Most a nejlon botomat fogom használni, hogy eltávolítsam a keményítő fény tappancsait és félre teszem. Egy vadonatúj borotvapengét veszek elő. Eltávolítom a keményítő fülemet és 90 fokban fogom kaparni az üveghez. A borotvapengém az éles tárgyak konténerébe teszem.
Előveszem a gödörápolómat a zöld kupakkal és egy csepp lakkfestékkel fényesítem. Letakarítom az üveget néhánypapírtörlővel és üvegtisztítóval. Leveszem az ellenőrző tükrömet. Ok. Most térjünk át a kombinációs törések javításához. Emlékezz, hogy mi is az a kombinációs törés? Ez a kombinációja a csillagtörésnek a bikaszemmel kombinálva, ha nagyon jól látod ezeket a halvány lábakat kijön az ütközési pontból, az azt jelenti, hogy van egy kúpunk és vannak sugárzó lábaink az ütközési pontból, körülbelül 5-6 kis repedésvonal van ezen a törésen belül. Szóval most ellenőrizni fogom a nedvességet ebben a kombinációs törésben. jelenleg nem látok nedvességet. Most az acélgyapot szivacsom fogom használni, hogy eltávolítsam, minden esetlegesen jelen lévő hidrofób bevonatokat. Pl.: Rain-x aquapel eltávolítása. Ok. Tehát ez az acélgyapot szivacs. Most használni fogom a rugós kalapácsomat, mint a szondám és meg fogom lazítani.
Minden laza törmeléket kiszedek, mivel láthatod, hogy néhány apró üvegdarab kijön a törésből. Most fogom a fúvómat és eltávolítjuk a porszemcséket, ami ebben a törésben van, hogy tiszta helyet kaphassunk. Így mi ebbe a törésbe fecskendezhessük a gyantákat. Használni fogom a b250-et elveszem ebből a pozícióból és elég közel helyezem el ahhoz a helyhez, ahol a becsapódási ponton túl kellett lennem, így ennek pontosan az ütközési pont felett kell lennie a jó javítás érdekében. Ezt le fogom zárni és lecsavarom, hogy elég közel kerüljön ahhoz a helyhez, ahová szeretném. A központosító eszközömet fogom használni, amelyek tartozékként könnyen beszerezhetők és te érzed azt, hogy könnyen beugrik vagy ahogyan említettem korábban lenézhetsz a csövön és valóban láthatod a törést. Felfogom szerelni az ellenőrző tükrömet lecsavarom a csavar testet amíg érinti az üveget és egy fél fordulattal növelem.
Lecsavarom a hátsó lábat, amíg érintkeznek és 4 fél fordulattal elfordítom egy, kettő, három, négy, egy, kettő, három, négy. Most ellenőrzöm, hogy megbizonyosodjak arról, hogy elég közel van. Valószínűleg soha nem fogod használni ezt a vonalzót, de mindig megmérheted vele a repedés hosszát vagy hasonlókat, de az elején egy jó ötlet, hogy ellenőrizd ezeket, amíg meg nem szokod, hogy hogyan néz ki a tömítés az üveghez nyomva. Ebben a demonstrációban ebben a kombinációs törésben újból használni fogom az egyetlen eszközömet a lehető legmélyebben ebben az injektortestben, amennyire csak lehetséges, most kiengedem a töltőgyantát az injektor testére, ami most már teljesen kitöltötte a tömítést gyantával. Most előveszem a tavaszi stílusú injektoromat, befogom helyezni a vákuum ciklusba. Fogom az injektor testet, addig csavarom, amíg meg nem áll. Amikor megállt és elindítom az első nyomási ciklusomat. A nyomás alatt egy kis hüvelykujj nyomást fogok hozzáadni, hogy meglássam.
És látom, hogy a gyanta ténylegesen befolyik a törésbe és igen ott is befolyik. Most várni fogunk 5 percet ebben az elsőnyomási ciklusban a kombinációs törésen használva a b250-et a rugós befecskendezővel. Korábban említettük, hogy mi az, ami jól megkeményíti a szélvédőjavító gyantánkat ez az ultraibolya és a napfény. Megkeményíti, ami ultraibolya sugárzást bocsát ki és ha véletlenül a szabadban vagy és nem tudod elvégezni a javítást bent. Ha lehetőséged van rá, ez a legjobb, hogy megtedd. A javításokat szabadban, közvetlen napfényben végezheted, de neked védened kell a területeket. Kapható pár különböző tartozék, amely közül az egyik a buborék kupola. A kupola 100%-ban blokkolja az ultraibolya sugárzást. A törés felett van egy bejárati ajtó, és áttudsz látni rajta a javítás befejezéséhez. A széle körül nedvesség elleni csík is van, így a buborékkupola közvetlen napfényben történő használatával ténylegesen elvégezheted a javításokat esőben is.
Néha esik, amikor napos idő van. Legyél tudatában annak, hogy te szintén tudsz javítást végezni, miközben esik az eső. A buborékkupola blokkolja, hogy a nedvesség lefollyon a törésbe. Ha esik az eső, akkor leolvasztó segítségével távolítsuk el a kupolát. Ha a kupola a helyére került. Tehát ez a buborékkupola. A következő eszköz, amit megtudsz vásárolni, ami blokkolja az ultraibolya sugárzást egy UV-pajzs, ezt úgy használják, mint egy buborékkupolát. Valójában a javítás befejezése közben a pajzsot a híd fölé helyezheted, hogy elzárja a közvetlen UV-sugárzást a naptól és így a híd felett fektesd és megkeményedik a szivattyúzással. Tapadókoronggal rögzítem. Tehát ez az UV-pajzs és a másik korábban említett a buborékkupola és ez véd az ultraibolya sugárzás 100%-os blokkjai ellen, amelyekben nem szeretnénk idő előtt kikeményíteni a gyantát javítás közben, így nem akarsz közvetlen napfényben javítani. Ha igen, akkor használnod kell az UV blokkolót.
Ez lehet egy ház vagy fa árnyéka, mindaddig, amíg nincs közvetlen napfénynek kitéve, minden rendben lesz. De! Kérlek használj ultraibolya sugárzást, ha nem, használsz, akkor nem lesz megfelelő a javítás és károsíthatja a berendezést az ultraibolya sugárzásnak kitéve. Most belemegyek, elkezdem az első vákuumciklusunkat ezen a kombinációs törésen keresztül. Most felemelem az óramutató járásával megegyező irányba forgatom, elindítom a vákuumciklust és hagyom állni 30 másodpercig. Most szondázom, hogy a levegő mozogjon, most visszamegyünk a 2. nyomási ciklushoz. Emeld fel és fordítsd jobbra, adj hozzá egy kis hüvelykujj nyomást. Most nyomás alatt vagyok, és újra megtudom szondázni. Leveszem a tükröt és ezúttal a belsejébe közelítek. Ezúttal hajlíthatsz és rátarthatsz mindenféle módon mozgathatod az üveget az igényednek megfelelően. Csak ne akarj túl sokat hajlítani, mert fennáll a szélvédő kirepedésének lehetőssége. Szóval óvatosnak kell lenned, mert ez egy törött üveg. Újra elhelyezem a tükrömet, nem akarom elindítani a vákuumciklusomat.
Emeld és fordítsd jobbra 30 másodpercre. Szintén az üveg felületi feszültségét is beállíthatod. Ha úgy gondolod, hogy egy kicsit túl nagy a felületi feszültség az injektorból, csak kissé lecsavarod, ami enyhíti a külső nyomást, esetleg elősegíti a levegő eltávolítását. Ne akard túlságosan kicsavarni, mert akkor szivárgást fog okozni. Vissza a nyomási ciklusba ellenőrzöm különböző szögekből a tükör használatával ahelyett, hogy mozgatnám a fejem az autón belül és kívül. Mindenféle szögből nézem, miközben javítom, mert a fénytörés miatt másképp fog kinézni az egyik területről, mint a másikról. Látni egy kis levegőfoltot, így most elvégzek egy újabb vákuumciklust 30 másodpercre és nézzük hátha megtudom mozgatni és látom, hogy mozog, így megengedem, hogy belépjen a kamrába. Ne feledd, hogy észreveheted, hogy a levegőt feketén, zölden vagy fényesen látod a nyomáson belül és ezt mindig megállíthatod a nyomási ciklusban. Jól haladunk, mehetünk tovább. Most leveszem a b250 hidat a kék sapkás gödörgyantánkat és a kikeményítő lapot fogom használni és a kikeményítő fület. Felemelem a kart, megcsípem a csészét egy csepp alá, csúsztasd felfelé és óvatosan fektesd le, hogy soha ne nyomja az ujját a fül közepére. Most ki fogom keményíteni az Elite Hearing Lite készülékünkkel, és hagyom, hogy kikeményedjen és eltávolítom a tükrömet. Az egyik gyakran felmerülő kérdés, az, hogy ha bekapcsolva hagyod a tükröt, az segít gyorsabban kikeményíteni. Miközben keményíted megtisztíthatod a szerszámaidat denaturált alkohollal, ha hozzáférsz. Ha nem tudsz hozzájutni, akkor izopropil alkohollal. Ok. Néhány perce már, hogy keményítünk. Most lekapcsolom a lámpát a nejlon botom fogom használni, hogy eltávolítsam az UV fényt anélkül, hogy lerántanám az üvegről. Most a vadonatúj borotvapengém veszem elő, eltávolítom a fület és lekaparom 90 fokban, majd felkenem a gödörfényezőmet, mint az előző típusoknál és kész a javítás.
Használjon ezúttal papírtörlőt a gödörpolírozáshoz és tisztítsd meg mindezt. Kész a kombinációs törés. Korábban említettem a nedvességről, amikor elvégeztük az első bikaszem javítást, a nedvesség ellenőrzéséről beszéltünk. Most valójában esőt idézünk elő ezen a gyakorlóüvegen és megmutatjuk, hogyan befolyásolja a javításod és hogyan kell helyesen eltávolítani. Szóval amit demonstrációs céllal fogok csinálni az eső helyett, csak egy kis tégelyt fogok használni és csak 1 cseppet adok hozzá és figyelem a fekete területet. Észreveheted, hogyan öltötte be, hogy a törés most nedvességet kapott. Tehát nekünk ezt a nedvességet el kell távolítanunk. Higgy nekem, előfordulhat, hogy pára van a törésben, és már jó ideje nem esett az eső a tartózkodási helyen vagy havazott vagy bármi más. Lehet, hogy az ügyfeled éppen az autómosóból érkezett, lehet, hogy megtisztította a szélvédőjét üvegtisztítóval így bármilyen folyadék a törési területen leveszi azt a helyet, ahol a gyantának kellene lennie. Szóval, ha mi nem ellenőrizzük a nedvességet és ezen a ponton végig menve elvégeztünk egy javítást, ez a javítás úgy néz ki, mint az első javításunk. Addig remekül nézne ki, amíg a nedvesség el nem párolog a pvb laminátumban és egy hatalmas légzsák lesz, mert a gyanta nem tudott eljutni oda, ahol a víz vagy a nedvesség volt. Ezt nekünk ellenőriznünk kell és el kell távolítanunk. Tehát a nedvesség ellenőrzéséhez emlékezz, az első dolog, amit tenned kell, hogy ellenőrizd a nedvességet. Tehát a nedvesség ellenőrzése a szondával történik, ha megszondázod ezt a területet, valójában láthatod, hogy a víz mozog, remélhetően látod. De a gyakorló üveggel szeretném, ha megpróbálnád ezt és megnéznéd, hogy valójában látod-e, hogy a víz mozog újra. Természetesen a víz a törés alsó részén lesz, nem a tetején, a gravitáció végett. Így ellenőrizheted a nedvességet a nyomkodás által a szondával. Most már tudjuk, megállapítottuk, hogy nedvesség van a törésben. Hogyan fogjuk kiszedni onnan? Ezt pár különböző módon teheted meg. Hagyhatod megszáradni természetesen, ami hosszú időt vesz igénybe amire nincs időd.
El kell távolítanod a nedvességet, hogy tovább lépj a megjavításhoz és befejezhesd azt és begyűjtsd a pénzed. Tehát, szondázom, nézem hol van a következő dolog, amit tenni fogunk. Használni fogjuk a nedvesség párologtatónkat és az akkumlátor csomagunkat. Ezt a fekete gombot fogom lenyomni és lenyomva tartani és közben ez az elem rendkívül forróra fog felmelegedni, láthatod, hogy elkezd meggypirossá válni, mert először is ne feledd, hogy az üveg nem szereti a gyors hőmérsékletváltozásokat. Ezért ez az üveg 70-100 fokos üzemi hőmérsékleten van, amit korábban ellenőriztünk és annyi volt. Amit most tenni fogok, hogy felmelegítem ezt a területet a terület körül is és nem csak a ponton a nedvesség párologtatóval, hogy ez az üveg hőmérséklete 100 foknál magasabbra emeljük, mert nem akarjuk sokkolni ezt az üveget azzal, hogy ezen a ponton hőt helyezünk rá. Mi melegíteni akarjuk az üveget ezen a területen körbe. Amikor készen vagyunk vele, látod ez még mindig meggypiros. Ezt most közvetlenül a becsapódási ponton helyezem 20 másodpercre. Ok. Ez kb. 20 másodperc.
Leveszem az ujjam a gombról és ne tedd vissza azonnal a készletbe, mert nagyon forró. Legyél vele óvatos, mert megégethet téged. Néhány készletben ezek olyan kiegészítők, amelyek nem minden rendszerben megtalálhatóak. Ezt hőcserélőnek hívják és mit tesz, azonnal eltávolítja a túlzott hőt az üvegről, hogy visszamenjen az üzemi hőmérsékletre. Szóval most ezt a hőcserét fogom csinálni, ami nem fogja lehűteni az egész szélvédőt meleg éghajlaton csak ponthűtésre használják. Ez egy teszt kérdés. Nem fogja lehűteni a teljes szélvédőt? Most láthatod, hogy a fekete visszatért, a nedvesség el lett távolítva, így mehetünk tovább a normál javításhoz.