You are currently viewing Szélvédő javítás részletesen – 2. rész (Marketing és számlázás)

Szélvédő javítás részletesen – 2. rész (Marketing és számlázás)

Szélvédő javítás részletesen - Marketing és számlázás

Most itt az idő, hogy keresztül menjünk a marketingen és a számlázási szakaszon. Mielőtt mi ezt megtennénk, beszéljünk néhány kifejezésről, amit tudnod kell. Az első a tpa (harmadik fél rendszergazdája) és ezeket általában hálózatoknak nevezik. a következő az edi (eletronic data interchange) elektronikus adatcsere. Ezek a kifejezések jól jönnek, mivel olyan dolgokat fedünk le, amelyeket említettem a hálózatokról, szóval merüljünk egy kicsit mélyebbre, és beszéljünk a velük való beállításról.

 Neked legalább fél millió dolláros általános üzleti felelősségbiztosítással kell rendelkezned és vállalkozói engedélyt kell szerezned, ha ezt a megyei város vagy az államod megköveteli. Továbbá, ha mobiljavítást végzel, szükség lehet egy képre a járművedről és ha van boltod, kérhetnek képet az üzletedről.

 A biztosítótársaságok többsége biztonságos élet megoldásokat használ, mint a Link szolgáltatások és a Gerber National. Ezekkel kezelni tudják az autóüveg követeléseket. Szóval szükség lesz regisztrálnod mind a 3 hálózatra. Ezt úgy tudod megtenni, hogy felkeresed a webhelyüket, hogy elérd az alkalmazásaikat.

 Linkek segítségével a weboldalukon keresztül nyújthatja be pályázatod és lehetőséged van emailben, postai úton vagy faxon küldeni a jelentkezésed. Biztonságos úton a Gerber Nationallal.

 Most, hogy megvan a beállítási folyamat, tegyük félre és beszéljünk a számlázási lehetőségekről. Az első lehetőség, amikor az ügyfeled fizet neked készpénzzel, hitelkártyával, csekken, készpénzzel Paypall-on, vagy bármilyen fizetésfeldolgozási platformon keresztül. A második lehetőség, amikor te építed fel közvetlenül a hálózatokat, ez az, amikor az ügyfélnek nincs külső költsége.

  A javítás elvégzése előtt felveszed a kapcsolatot a hálózattal, hogy megkapd az engedélyezési számot, majd a javítás befejezése után megadja az ügyfél adatait és engedélyezési számát a hálózatnak, hogy megkapd a fizetésed. A 3. opció az edi szolgáltatás használata. Ez az, amikor összegyűjtöd az ügyfelek adatait és felhívod a hálózatot, hogy megkapd az engedélyezési számot. Amikor megvan, minden információd küld el az edi (elektronikus adatcsere) szolgáltatónak és ők mindent benyújtanak elektronikusan a hálózatokhoz. Az edi szolgáltató szolgáltatódíjat számít fel, és a díjak változóak, bizonyos szerkesztési díjakért a benyújtott számlánként számítanak fel, bizonyos havi számlát, míg néhányat évente számláznak egy olyan szolgáltatásért, amely a számlák elektronikus benyújtása a hálózatnak. Beküldheted a számláid a Safelite Gerbernek és a webhelyükön keresztül linkelheted, amikor online számlát küldesz a Safelite és Gerber számára. Nincs díj, de 10 dolláros díjat kell fizetni a linkkel ellátott számlánként. Így a számlázásnál mérlegelned kell, mi a legjobb megoldás számodra és az üzleti terved számára. A számlák edi használata nélkül történő benyújtása nagyszerű lehet, ha csak most kezeled a vállalkozást egyedül, de ahogy nő vállalkozásod, és alkalmazottakat veszel fel, elkezdheted alkalmazni az edi szerkesztő szoftver használatát a követeléskezeléshez.

 Miközben ezt nézed, ne feledd el, hogy mindig itt vagyunk, hogy segítsünk megválaszolni minden kérdést és segítsünk megtalálni a legjobb megoldást, amely megfelel neked és az üzleti modelleknek.

Marketing

Most beszéljünk a marketingről. Számos módja van céged marketingjének. Most olyan dolgokról fogok beszélni, amit mi működni láttunk. Az első lépés, hogy hozz létre egy márka identitást. Ezek a vizuális elemei a márkádnak. A színed, a design és a logó azonosítja és megkülönbözteti a márkád és a fogyasztók gondolatait. Szóval azt mondom, találd ki a cégneved először. Szeretnéd-e a neved alatt márkázni vagy máshogyan szeretnéd hívni? Nincs rossz válasz ebben, szóval hagyj magadnak időt és gondolkodj azon a jó neven, ami a legjobb számodra. Miután megvan a neved én a logó készítéshez ugranék, mert ez a te identitásod és ez, amit az emberek látni fognak, amikor látják a neved. Most beszéljünk az üzleti dokumentumaid létrehozásáról. Nekünk van letölthető munkamegrendelés számla minta és felelősségkizárás mintánk, amelyhez egyszerűen hozzáadhatod a vállalatod logóját és adatait a Microsoft Wordben.

 Továbbá, rendelj magadnak néhány névjegykártyát, mert ezek nagyon hasznosak. Most térjünk rá az egyenruhára. Mindig maradj a márkánál és viselj professzionális megjelenésű egyenruhát. Tudd mi a legjobb neked és a közönségednek, amiben a legjobban tudsz szolgálni. Teljesen normális, hogy technikusok rövidnadrágot és pólót viselnek Arizónában, mert ott nagyon meleg van. Bostonban a norma a nadrág és a galléros ing. Szóval tudd, kik az ügyfeleid, akiknek dolgozol és akiket elszeretnél érni. Ha van járműved, fontold meg a feliratozást vagy becsomagolást, így mozgó hirdetőtábla lehetsz. Egyértelműen jelezd, hogy mit csinálsz és hogy az emberek hogyan léphetnek kapcsolatba veled. Ezért add meg a telefonszámod, e-mail címed, weboldal címed és az összes közösségi média elérhetőséged. Ha azt akarod, hogy az emberek kapcsolatba lépjenek veled és megtaláljanak online, így adj információt magadról és a szolgáltatásaidról és azok lefoglalhatóságáról.

 Fontold meg egy webhely létrehozását, hogy amikor az emberek a Google-ban keresnek, az elkészült weboldaladdal megtaláljanak ott. A Yelp jó módja az ügyfelekkel való kapcsolattartásnak, mivel havonta több mint 140 millió felhasználó használja a platformot és potenciális ügyfeleink véleményeket olvashatnak és fényképeket láthatnak. Közösségi média fiókok létrehozása a facebookon, az Instagrammon és a Twitteren nagyszerű módja a hirdetésnek. A Facebook lehetővé teszi a demográfiai adatok és az irányítószámok kiválasztását, így, ha reklámról van szó, ez a legjobb módja, hogy helyi eladásokat generálj gyorsan. Tudtad, hogy a Youtube a 2. legkeresettebb hely, ahova az emberek mennek, hogy keressenek dolgokat. Ezért, ha van Youtube-on való jelenlét, rendkívül hasznos lehet, mert az emberek látják, hogy mit csinálsz és ez egy lehetőséget ad neked, hogy létrehozz egy reális elvárást videón keresztül. Ha az online létről és a közösségi médiáról van szó, rá kell jönnöd, hogy mi a jó a te számodra? Kövesd nyomon az eredményeket, hogy megalapozott döntést hozhass arról, hogy mire fordítsd a marketingre szánt pénzed. A prezentált értékesítési irodalomban üzenetet küld egy bejáratott vállalkozás ügyfeleinek, míg a névjegykártyák és a levélpapírok hitelességet nyújtanak, a prospektus megmutatja, hogy hajlandó befektetni ügyfeleibe, továbbá azok költséghatékonyak, megbízhatóságot mutatnak és sok információt hordoznak. Szóval ez egy jó ötlet, hogy legyen néhány nyomtatott anyagod kéznél, így az embereknél több információt tudsz otthagyni és szolgáltatásaidról, amit kínálsz, és a módról, ahogyan kapcsolatba léphetnek veled. A speciális termékek, mint pl.: a toll, a pohár, és a ruházati cikkek hatékony marketingeszközök, mivel alacsony költséggel ismétlődő expozíciót biztosítanak vállalkozásodnak. Plusz a legtöbb ember hálás az ingyenes termékekért és nagyra értékelik azokat a dolgokat, amik hasznosak számukra. Véleményem szerint a legjobb speciális eszköz, amit adhatsz, a sérülés védő matrica, mert névjegykártyaként működik és a hátoldalán öntapadós matricák találhatóak, amelyeket egy szélvédősérülésre helyezve távol tarthatja a nedvességet és a szennyeződéseket, amíg meg nem javítják.

 A mai versenypiacon a sikerhez ki kell tűzni a céljaid. Ezért nagyon fontos, hogy alakítsd ki márkád, hogy amikor a megismerésről van szó, ki kell tűnnöd a versenytársaid közül, így biztosan fenomenális ügyfélszolgálatot hozol létre. Építs erős online jelenlétet, jutalmazd az ügyfelek hűségét és add vissza közösségednek. Ha kihelyezett helyen készülsz javítást végezni, próbálj meg egy forgalmas helyet találni. A megfelelő hely fontos a sikeredhez és a forgalmas területek több bevételt jelenthet és növelheti a piaci kitettséget. A táblák és a transzparensek segítenek abban, hogy tartós benyomást kelts és a vásárlókat potenciális vásárlókká alakítsd. Ha mobil leszel, helyezz el valamilyen jelzést a járművedre vagy csomagold be azt. Így mobil óriásplakátként szolgálhat vállalkozása számára, ha járművére táblákat helyez el, melyen az arculata, ez nagy erőt ad és az emberek nem váltanak szakembert, és nem láthatnak autóhirdetéseket a mellettünk lévő sávban, amikor lefelé haladnak az úton vagy ahogy ülnek a forgalomban. A szájhagyomány útján terjedő marketing hatékony és olcsó hirdetési mód az ügyfelek vonzására és megnyerésére. Amikor mások pozitívan beszélnek az üzletedről ez névfelismerést épít és ez a bizalom eladásokhoz vezet. Ennek ellenére gondolj egy ajánlóprogram létrehozására a családi barátok és más helyi vállalkozások számára. Ezek az ajánlatok, programok azért működnek jól, mert az emberek szájról szájra ajánlanak barátaiktól, családtagjaiktól többet, mint bármely más információforrás felől. Igen, megtekintik az online véleményeket, de sokkal inkább hajlamosak elhinni egy barát ajánlását, mint egy teljesen idegen véleményét. Fontold meg, hogy ösztönzőket kínálsz barátaidnak, családtagjaidnak és potenciális ügyfeleidnek, ez lehet szolgáltatási jóváírás, ajándékkártyák, kedvezmények. Ne feledd a szájhagyomány gyorsan terjed, különösen a közösségi médiában. Amikor az ügyfél megossza az ajánlóprogramod a közösségi médián keresztül, így minden barátja azonnal tudomást szerez a márkáról. Ha ezek közül néhány barát új vásárlóvá válik, nagy a valószínűsége annak, hogy ők is megosztják ajánlóprogramod a saját barátaikkal és a közösségi médián keresztül. Minden a számokról szól, minél több emberrel lépsz kapcsolatba, annál több potenciális ügyfeled lesz.

 Most beszéljünk az értékesítési személyiségedről, semmi baj sincs a személyiségeddel, de a cél, hogy rájöjjél a személyiségedre, így kényelmes helyzetbe hozhatod magad, és sikeres lehetsz. Erre példa: Ha azt mondod, hogy az emberek embere vagy, és jól érzed magad a közösségi kapcsolatokban, és szeretsz emberek között lenni, akkor a sátorhely vagy egy forgalmas parkoló remek hely lehet a képességeid hasznosítására. Másrészt lehet, hogy a kulisszák mögött tevékenykedő ember vagy, így az autó szerelőkkel vagy a használtautó kereskedésekkel való munka jobban megfelelhet a számodra, mivel minimális kapcsolatod lesz az emberekkel. Egy dolgot meg kell jegyezni, hogy a kiskereskedelmi munka nagyobb megtérülést hozhat, mint az országos átlag, ha egyszer 65 dollárért javít, de a biztosítócégek és a márkakereskedések ömlesztve kínálnak üzletet kedvezményes áron.

Tanúsítványok

 Végül beszéljünk a tanúsítványokról, a tanúsítás minden bizonnyal változást hozhat, mert az mutatja, hogy mélyreható ismereteket adtál a szélvédőjavításról és bizonyosságot nyújt az ügyfelei számára, hogy járművüket hozzáértő technikus javítja.

 Mi arra biztatunk, hogy tájékoztasd ügyfeleid arról, hogy gyári tréningjeid, szerszámaid gyártója tanúsította, ez nyugalmat ad nekik, tudva, hogy gyárilag képzett technikusok sikeresen elvégezték a gyártó által végzett tanfolyamot, és megfelelő szintű szakértelemmel rendelkeznek a szélvédő javításhoz. Egy lépéssel tovább léphetsz és megszerezheted az Autóüveg-Biztonsági Tanács Nemzeti szélvédőjavító részlegének tanúsítványát. Erre 149 dolláros díjat számolnak fel, de ez egy újabb toll a sapkában és segít kiemelkedni a versenytársak közül. Reméljük hasznosnak és informatívnak találod ezt a képzést, nem mondhatjuk el elégszer, hogy ki kell találnod, mi működik neked és hogy az általunk kiadott információkat a személyiségedhez igazítsd, és fejlődj, ahogy haladsz.

Vélemény, hozzászólás?